Bezpieczeństwo w okresie COVID-19
Drodzy Goście,
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo Wasze i Waszych rodzin wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa i higieny w obiekcie Limanova Hotel***.
Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas usprawnienia pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.
RECEPCJA
Lada recepcyjna, drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. poręcze w lobby na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum. Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce pomagają specjalnie zaznaczone linie i presonel pomocniczy.
Istnieje możliwość zakupu maseczek I płynów do dezynfekcji rąk w naszej recepcji.
POKOJE HOTELOWE
Pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
Na żądanie udostępniamy-odpłatnie Gościom w pokojach hotelowych maseczki i środki dezynfekujące.
Sprzątanie pokoju odbywa się tylko na wyraźne życzenie Gości .
RESTAURACJA LIMKA28
W restauracji zrezygnowaliśmy ze standardowego bufetu na rzecz posiłków a’la cart.
Stoły w restauracji są dokładnie dezynfekowane po każdym z Gości.
Śniadania oraz kolacje/ obiadokolacje serwowane do pokoi.
PERSONEL
Wszyscy pracownicy hotelu są specjalistycznie, wewnętrznie przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, m.in. według zaleceń GIS.
Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem) w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.
Pracownicy mają zapewniony środek do dezynfekcji rąk – dozownik dostępny na zapleczu hotelu i w szatniach.
Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
CAŁY OBIEKT
Goście mają zapewniony płyn do dezynfekcji rąk. Dozowniki są łatwo dostępne w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji i części wspólnych hotelu, takich jak sale konferencyjne. Toalety w hotelu są szczegółowo dezynfekowane zgodnie z zaleceniami GIS.
Rowery hotelowe i leżaki plażowe udostępniane Gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.
Windy hotelowe są regularnie dezynfekowane.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 18 3327 805 lub mailowo pod adresem: recepcja@limanovahotel.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.limanovahotel.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.