Aktualności

Bezpieczeństwo w okresie COVID-19

Drodzy Goście,

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo Wasze i Waszych rodzin wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa i higieny w obiekcie Limanova Hotel***.

Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas usprawnienia pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.

Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.

RECEPCJA

Lada recepcyjna, drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. poręcze w lobby na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.

Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum. Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce pomagają specjalnie zaznaczone linie i presonel pomocniczy.

Istnieje możliwość zakupu maseczek I płynów do dezynfekcji rąk w  naszej recepcji.

POKOJE HOTELOWE

Pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.

Na żądanie udostępniamy-odpłatnie Gościom w pokojach hotelowych maseczki i środki dezynfekujące.

Sprzątanie pokoju odbywa się tylko na wyraźne życzenie Gości .

RESTAURACJA LIMKA28

W restauracji zrezygnowaliśmy ze standardowego bufetu na rzecz posiłków a’la cart.

Stoły w restauracji są dokładnie dezynfekowane po każdym z Gości.

Śniadania oraz kolacje/ obiadokolacje serwowane do pokoi.

PERSONEL

Wszyscy pracownicy hotelu są specjalistycznie, wewnętrznie przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi Covid-19, m.in. według zaleceń GIS.

Każdy pracownik po przyjściu do pracy ma mierzoną temperaturę (bezdotykowym termometrem) w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.

Pracownicy mają zapewniony środek do dezynfekcji rąk – dozownik dostępny na zapleczu hotelu i w szatniach.

Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

CAŁY OBIEKT

Goście mają zapewniony płyn do dezynfekcji rąk. Dozowniki są łatwo dostępne w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji i części wspólnych hotelu, takich jak sale konferencyjne. Toalety w hotelu są szczegółowo dezynfekowane zgodnie z zaleceniami GIS.

Rowery hotelowe i leżaki plażowe udostępniane Gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.

Windy hotelowe są regularnie dezynfekowane.

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 18 3327 805 lub mailowo pod adresem: recepcja@limanovahotel.pl

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Na naszej stronie www.limanovahotel.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Rekomendacja SaleBiznesowe.pl

Naszym klientom biznesowym oferujemy wyłącznie to, co najlepsze: 

* Przestronne sale konferencyjne i szkoleniowe
* Nowoczesny sprzęt multimedialny
* Bezpłatny Internet Wi-Fi
* Zróżnicowane pakiety konferencyjne (z noclegiem lub bez)
* Atrakcyjną ofertę usług dodatkowych
* Indywidualną opiekę profesjonalnego koordynatora, który dba o sprawny przebieg spotkań.

Najlepszy obiekt noclegowy!!!! Wyróżnienie przez Noclegi.pl

Nasz obiekt został wyróżniony przez portal Noclegi.pl
Miło jest nam poinformować, że nasz Hotel Limanova*** położony w pięknej Limanowej otrzymał tytuł "Najlepszego obiektu noclegowego w Polsce. Lato 2018" w kategorii Wellness i inne atrakcje. Znalazł się tym samym w Przewodniku, który mogą Państwo pobrać zupełnie za darmo na stronie: noclegi.pl/przewodnik.

Dziękujemy za wyróżnienie, a Państwa zachęcamy do odwiedzania naszego Hotelu!!!

II MIEJSCE - Olympus Mythical Trai

Kiedy za oknem deszcz a jesień traci swe kolory, w które stroiła liście drzew na ten ostatni, pożegnalny taniec z wiatrem... Kiedy słońce częściej wspominamy niż możemy czuć jego ciepły dotyk, a jesień przynosi szarość i przymrozki, kładąc je niczym malarski podkład pod biel nadchodzącej zimy, my wspominając "udajemy się w podróż" do słonecznej Grecji bo właśnie tam, reprezentujący nasz hotel ultramaratończyk Robert Dudzik odniósł największy sukces spośród tegorocznych startów. Rozpalona słońcem Riwiera Olimpijska ma do zaoferowania coś więcej, niż kuszące wakacyjnym lenistwem plaże -wprost z nich wyrastają zbocza górskich masywów, z których najokazalszy z jednym ze swych wierzchołków: Mitikas (2918 m n.p.m.) będącym najwyższym szczytem Grecji, to masyw Olimpu -sprawca całego tego sportowego zamieszania, czyli organizowanych na tym terene biegów górskich. Na przełomie czerwca i lipca w dwóch z nich wziął udział nasz zawodnik: Olympus Marathon 44 km -będący "rozgrzewką" i adaptacją do rozgrywanego tydzień później Olympus Mythical Trail 100 km w którym zajął drugie miejsce! Cieszymy się z tak udanego startu! Gratulujemy także wszystkim "góralkom" i "góralom" podejmujących biegowo -górskie wyzwania i życzymy jeszcze więcej sił w realizacji sportowych ambicji oraz sukcesów!
 

Basen zewnętrzny

W okresie letnim dla naszych Gości otwarty został taras słoneczny wraz z basenem oraz leżakami. Idealne miejsce w upalne dni!!

NASZ ZAWODNIK

Rok 2016 to dla naszego zawodnika -Roberta Dudzika, kolejny rok biegania, trenowania i hartowania ciała,
kształtowania zdolności wytrzymałościowych i ich "weryfikacji" podczas startów w zawodach: długo i ultradystansowych biegach górskich.
To tysiące kilometrów przemierzanych w górach, które kochamy!
W górach, które uświadamiają nam siłę i ekspresję natury.
I tej siły, energii i sportowego wyrażania siebie życzymy Robertowi jak najwięcej w zbliżającym się sezonie startowym 2017 roku!

Hotel Przyjazny Rodzinie

Hotel Przyjazny Rodzinie oznacza miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodziny z dziećmi i kobiet w ciąży.

W tym roku w VIII edycji- 24 ocenianych w konkursie obiektów uzyskało maksymalną ocenę 100%.

Pierwszy na liście z maksymalną oceną został Limanova Hotel***.

Otrzymaliśmy również Dyplom Uznania:

Nominacja: Violetta Hamerska
 

"Za niezwykle staranne przygotowanie informacji dla rodziców, które ułatwiają im pobyt oraz opiekę nad dziećmi."